loadingimg

Wczytuję dane...

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Video z Antyradarem

Subskrypcja newslettera

Znajdujesz się w: Strona główna
»

Archiwum

poprzedni
powrót do poprzedniej strony
następny

Miernik grubości lakieru GL-6S

Produkt NIEDOSTĘPNY
średnia: 5.0  ocen: 1

Gwarancja: 1 rok

  • Opis produktu

Ten produkt nie jest już oferowany, ale być może zainteresują Cię
Antyradar Escort MAX Euro MRCD »
Antyradar Escort RedLine Euro MRCD »
Antyradar Escort Passport 9500ci EURO MRCD »
lub inne antyradary »

 

Miernik GL-6S jest urządzeniem służącym do pomiaru grubości warstwy lakieru, jaka znajduje się na stalowych, stalowych-ocynkowanych lub aluminiowych elementach karoserii samochodowej. Ponadto daje możliwość przystosowania do innych metali. W stosunku do modelu GL-6 różni się jedynie sondą umieszczoną zewnętrznie na przewodzie.

 

Wyniki pomiarów przedstawiane są na dużym, czytelnym wyświetlaczu LCD posiadającym 2 linie po 8 znaków. Jest podświetlany, dzięki czemu mamy zawsze mamy możliwość odczytu - nawet w ciemnych pomieszczeniach lub przy całkowitym braku światła. Dokładność pomiaru wynosi 10µm a zakres od 0µm do 1100µm. Wyświetlacz podaje także stan naładowania baterii.

 

Wbudowana pamięć 100 pomiarów daje możliwość zapamiętania i przeglądania wyników. Nie ulega ona skasowaniu nawet po wyłączeniu jednostki, a także całkowitym wyczerpaniu się lub wyciągnięciu baterii.

 

Obsługa miernika jest prosta i dzięki tekstowemu Menu w języku polskim bardzo intuicyjna. Menu główne miernika ma 7 poziomów - POMIAR, MATERIAŁ, PAMIĘĆ, PUNKT ODNIESIENIA, WYŁĄCZ, KASOWANIE POMIARÓW i ZERO. Poszczególne funkcje wybiera się za pomocą żółtego przycisku, natomiast ich zatwierdzanie oraz wejście do Menu z użyciem czerwonego.

 

W mierniku zastosowano przydatną funkcję pomiaru względem wybranego punktu odniesienia (opis na dole strony).

 

Podstawowe cechy przyrządu:

  • pomiar na blachach samochodowych stalowych, stalowych-ocynkowanych, aluminiowych + możliwość dostosowania do innych metali (np. miedź)
  • rozdzielczość pomiaru: 10µm
  • zakres pomiaru (grubość lakieru): od 0µm do 1100µm
  • pomiar względem punktu odniesienia
  • pamięć 100 pomiarów;
  • funkcja kalibracji (zerowania) - płytka wzorcowa w zestawie
  • podświetlany wyświetlacz LCD
  • intuicyjna obsługa za pomocą 7-pozycyjnego MENU w języku polskim
  • automatyczne wyłączenie miernika po dłuższej bezczynności
  • wskaźnik stanu naładowania baterii
  • zasilanie: bateria alkaiczna lub akumulatorek 9V (np. 6LR61)
  • klawiatura poliwęglanowa oparta na mikroprzełącznikach
  • sonda pomiarowa umieszczona na przewodzie
  • średnica zewnętrzna sondy pomiarowej: 15mm
  • pobór prądu: ok. 50mA
  • homologacja CE
  • możliwość zamówienia wersji angielskiej lub niemieckiej (standardowo wersja polska);


Pomiar względem punktu odniesienia
Funkcja służy do prowadzenia pomiarów względem wybranego punktu i jest przydatna do porównania kilku badanych na karoserii samochodu miejsc.

 

Przykład:

Za punkt odniesienia przyjmujemy miejsce na lewych przednich drzwiach (należy wybrać w Menu opcję MATERIAŁ i zatwierdzić "Pkt odn"). Resztę pomiarów wykonujemy na innych częściach karoserii samochodu. Postępując w ten sposób, kiedy dokonujemy pomiaru np. na masce i otrzymujemy wynik -10µm oznacza to, że warstwa lakieru na masce jest o 10µm cieńsza od tej na lewych przednich drzwiach.

Zaprogramowany punkt odniesienia nie ulega skasowaniu po wyłączeniu miernika.



Ponadto funkcja ta służy do programowania innej odmiany blachy (inne metale).

 

Wystarczy wybrać punkt odniesienia na czystej blasze nowego metalu i od tej pory wybierając z Menu "Pkt odn" będziemy mogli dokonywać pomiarów właśnie na takim materiale.



Do miernika dołączona jest gwarancja oraz dokładna instrukcja obsługi

 

Za pomocą tego prostego w obsłudze urządzenia można w prosty i szybki sposób sprawdzić, czy pojazd nie był malowany dwa razy lub szpachlowany.
Fabryczna grubość lakieru to 80-180um (zależnie od modelu).

Przykładowo:
Jeśli miernik wskaże: 200um - oznacza to, że auto było malowane 2 razy
Jeśli miernik wskaże: 300um - oznacza to, że auto było szpachlowane

Aby sprawdzić, czy samochód był malowany 2 razy albo szpachlowany, najlepiej porównywać grubość lakieru na elementach "przeciwnych". Drzwi prawe - drzwi lewe. W przypadku wystąpienia różnic oznacza to, że samochód był malowany albo szpachlowany.
 
Ten produkt nie jest już oferowany, ale być może zainteresują Cię
Antyradar Escort MAX Euro MRCD »
Antyradar Escort RedLine Euro MRCD »
Antyradar Escort Passport 9500ci EURO MRCD »
lub inne antyradary »
 

Poszukujesz prezentu dla bliskich?

Nasze propozycje doskonałych prezentów oznaczyliśmy choinką :)