loadingimg

Wczytuję dane...

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Video z Antyradarem

Subskrypcja newslettera

poprzedni
powrót do poprzedniej strony
następny

Antyradar Escort 9500ci EURO MRCD

Escort
Produkt dostępny!
średnia: 5.0  ocen: 2

Producent: Escort

Gwarancja: 2 lata

KUP TERAZ!
Cena:6499,00 PLN
Wysyłka gratis!
Dowiedz się więcej o rabatach!
  • Opis produktu
  • Parametry

Escort Passport 9500ci EURO MRCD

 

DOSKONAŁY WYBÓR - Lider w naszym Rankingu Antyradarów!

1. miejsce w Klasyfikacji Antyradarów Rozdzielnych bez Jammera 2015/2016
3. miejsce w Klasyfikacji GENERALNEJ Antyradarów 2015/2016

• Zobacz cały Rankig Antyradarów 2015/2016 »

 

9500ci EURO MRCD to kompletny i najbardziej zaawansowany technicznie system ochrony radarowo-laserowej do zabudowy na stałe, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany. Połączenie najlepszej techniki i całkowitej niewykrywalności.

Teraz wykrywa również Multaradar CD

 

Nowa funkcjonalność, dostępna jedynie w modelu EURO MRCD
  • Detekcja fotoradarów Multaradar CD - najnowsza wersja wykrywacza doskonale radzi sobie z wykryciem tego typu fotoradaru. Rozpoznanie nawet najsłabszego sygnału z tego fotoradaru z odległości kilkuset metrów, sygnalizowane jest charakterystycznym, odrębnym dźwiękiem przypisanym tylko dla tego typu zagrożenia.
  • Segmentacja pasma Ka na 10 wąskich podzakresów.
  • Detekcja Tru-Cam, Polyscan oraz w innych - obsługa najnowszych pistoletów laserowych.
  • Segmentacja pasma K - zawierająca K-Pulse dla detekcji radarów Iska oraz pochodnych.
  • Wgrana baza danych fotoradarów, kamer i lokalizacji odcinkowych pomiarów prędkości średniej dla całej Europy.

 

EKSKLUZYWNY System ochrony radarowo-laserowej

 

9500ci Euro MRCD to najbardziej zaawansowany technicznie system ochrony radarowo-laserowej do zabudowy na stałe, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany – teraz również w wersji działającej na urządzenia w Europie. Połączenie techniki całkowitej niewykrywalności przez detektory detektorów (również klasy SPECTRE), inteligentna redukcja fałszywych alarmów za pomocą modułu GPS oraz fenomenalna czułość w każdym z pasm dają w rezultacie ochronę, która wyprzedza jakąkolwiek konkurencję o lata świetlne!

”9500ci jest jak BUGATTI VEYRON, bardzo drogi ale jeżeli stać Cię na niego, nie będziesz zawiedziony!”
Car and Driver. Grudzień 2008


9500ci Euro MRCD to zmodyfikowana wersja rozdzielna detektorów z serii 9500ci przeznaczona na rynek europejski. Detekcja radarowa oparta jest na całkowicie innej konstrukcji anten, 9500ci posiada dwie anteny optymalizowane osobno dla pasm X oraz K i Ka. Efektem tego jest dramatyczny wzrost szybkości wykrywania na każdym z pasm teraz także dla użytkowników w Europie, odległości wykrywania dla tego modelu są na poziomie do jakiego nigdy żaden producent detektorów nawet się nie zbliżył.

W wersji euro urządzenie wykrywa wszystkie pistolety impulsowe takie jak Iskra, Radis i pochodne. Zawężone pasmo Ka jeszcze bardziej poprawia detekcję, która w starszej wersji była już znakomita! 9500ci w wersji Euro pozwala również na korzystanie z baz fotoradarów, kamer i miejsc kontroli prędkości średniej w całej Europie. Model ten oczywiście wyposażony jest w segmentację pasma K, która pozwala na częściową eliminację detekcji systemów wspomagania toru jazdy i aktywnych tempomatów z innych pojazdów.

Elementy zestawu Escort Passport 9500ci Euro MRCD
Funkcja AutoLearn wykorzystuje naszą opatentowaną technologię GPS w celu identyfikowania i wyeliminowania fałszywych alarmów, automatycznie podczas jazdy! W przeciwieństwie do modelu 8500ci Plus EURO, teraz detektor sam uczy się fałszywych sygnałów, automatycznie je blokując opierając się na częstotliwości i pozycji GPS. Dzięki możliwości monitorowania do 8 sygnałów radarowych jednocześnie, gdy w zablokowanym miejscu pojawi się np radar policyjny, zostaniesz natychmiast powiadomiony!

To niesamowite, ale Escort znalazł przepis na wykrywacz doskonały, który potrafi wyeliminować wieczny problem producentów a także użytkowników wykrywaczy - fałszywe alarmy!

Możliwość zastosowania innych niż do tej pory algorytmów interpretacji fałszywych alarmów zaowocowały w 9500ci EURO MRCD kolejną zaletą. Ten antyradar nie musi być na siłę "przytłumiany", dzięki czemu znakomicie wykrywa sygnały z odbić. Jest to szczególnie ważne dla detekcji fotoradarów, zwłaszcza przy ustawieniu pomiaru "od tyłu" oraz przy wykrywaniu urządzeń radarowych zza zakrętu lub wzniesienia. Cecha ta, plus wyśmienita wręcz czułość w paśmie Ka, które w specyfikacji europejskiej zostało zawężone do kilku zakresów, czyni z niego niedościgniony dla innych firm wzór jakości detekcji europejskich Fotoradarów pracujących w tym paśmie!

Ulepszona detekcja fal laserowych - wiązka lasera służąca do pomiaru prędkości jest bardzo wąska i precyzyjna, ale teraz będziesz mógł ją wykryć nawet wtedy, gdy namierzany jest inny samochód. Escort 9500ci EURO MRCD wykrywa wszystkie europejskie lasery, a możliwośc samodzielnej aktualizacji umożliwia uzupełnianie oprogramowania w razie konieczności o nowe.

Funkcja Mark Location pozwala programować dowolną ilość miejsc, tak aby detektor powiadamiał Cię kilkaset metrów wcześniej o miejscu, w którym znajduje się fotoradar, w miejscach kontroli prędkości, lub w miejscach szczególnie niebezpiecznych, w których nagle pojawia się znaczne jej ograniczenie, Passport 9500ci Euro MRCD powiadomi Cię kilkaset metrów wcześniej, abyś mógł spokojnie zmniejszyć prędkość.

Passport 9500ci Euro MRCD dzięki technologii GPS stale monitoruje Twoją prędkość, jeżeli jedziesz poniżej 45 km/h detektor sam wyłącza sygnalizację pasm X oraz K, w których występuje 95% fałszywych alarmów, powiadamiając tylko podwójnym krótkim dźwiękiem. Gdy Twoja prędkość wzrasta ponad 45 km/h detektor automatycznie przechodzi do maksymalnego trybu czułości. Aktualizowana baza GPS pozwala nam na pełną ochronę przed bramkami, które mierzą średnią prędkość na wyznaczonych odcinkach, zawiera również lokalizację kamer na czerwonych światłach, punktów kontroli prędkości i innych. Samodzielnie możesz wybrać, które punkty mają być sygnalizowane.

SpeedAlert to funkcja, dzięki której 9500ci Euro MRCD po wykryciu zagrożenia wyświetla aktualną prędkość z jaką się poruszasz.

Regulacja głośności? Automatyczna! Escort 9500ci Euro MRCD przy pomocy wbudowanego mikrofonu, automatycznie zwiększa głośność, nie ważne czy słuchasz głośno muzyki, czy masz ściągnięty dach... 9500ci Euro MRCD na pewno zareaguje tak głośno abyś go usłyszał! Więc gdy ustawisz siłę głosu na niskim poziomie, 9500ci Euro MRCD sam dopilnuje abyś w przypadku zwiększonego hałasu w środku pojazdu usłyszał sygnalizację! Genialne!

Regulacja jasności wyświetlacza? TAK... automatyczna! Wbudowany czujnik światła sprawia iż Passport 9500ci Euro MRCD sam reguluje jasność wyświetlacza. Oczywiście standardowe ręczne tryby również są dostępne, włącznie z możliwością całkowitego wyłączenia podświetlenia klawiszy i wyświetlacza.

Możliwość ciągłego wyświetlania prędkości pojazdu, tryby wyświetlacza Expert i Spec, voltomierz i wiele innych, które inni producenci uważają za coś szczególnego, w przypadku Escorta to już standard.

Nowy Passport 9500ci Euro MRCD wyznacza nowe standardy dla innych antyradarów z górnej półki. Zapewnia doskonałą czułość i inteligentne przetwarzanie otrzymywanych sygnałów, eliminujące największą wadę antyradarów FAŁSZYWE ALARMY!

Wbudowany port USB pozwala na aktualizację oprogramowania wykrywacza oraz aktualizację bazy GPS.
Z wykrywaczem otrzymujemy trzy lata darmowych aktualizacji.

Passport 9500ci Euro MRCD jest produktem ekskluzywnym, z najwyższej półki cenowej, ale i możliwości tego urządzenia są ponadprzeciętne. W standardzie otrzymujemy najwyższej jakości wykończenie, podświetlane klawisze (z automatyczną regulacją jasności), komunikaty głosowe w języku angielskim i najlepsze wśród wszystkich topowych antyradarów alarmy dźwiękowe. Mnogość funkcji, całkowita niewykrywalność, dyskretny montaż oraz ekskluzywne opcje dostępne tylko w modelu przeznaczonym do sprzedaży w Europie czynią ten wykrywacz bezkonkurencyjnym liderem!

 
Schemat instalacji Escorta 9500ci Euro MRCD
 
2 Lata gwarancji

 

DANE TECHNICZNE

Escort 9500ci EURO MRCD obsługiwane pasma i częstotliwości:
(* - ustawienia fabryczne)

 

X band  On/Off* f: 10,475-10,575 GHz
K band  On*/Off f: 23,950-24,250 GHz
(w tym Iskra 1/2 oraz K Pulse) - Aby włączyć segmentację, K band należy ustawić na Off:

  •   K1         On*/Off f: 23,950-24,109 GHz
  •   K2         On*/Off f: 24,110-24,174 GHz
  •   K3         On*/Off f: 24,175-24,250 GHz

KMTR    On*/Off   (detekcja MultaRadar)
Ka band
On*/Off f: 33,400-36,000 GHz - Aby włączyć segmentację, Ka band należy ustawić na Off:

  •   KaN1      On/Off* f: 33,400-33,700 GHz
  •   KaN2      On/Off* f: 33,700-33,900 GHz
  •   KaN3      On*/Off f: 33,900-34,200 GHz
  •   KaN4      On*/Off f: 34,200-34,400 GHz
  •   KaN5      On/Off* f: 34,400-34,600 GHz
  •   KaN6      On*/Off f: 34,600-34,800 GHz
  •   KaN7      On/Off* f: 34,800-35,400 GHz
  •   KaN8      On*/Off f: 35,400-35,600 GHz
  •   KaN9      On/Off* f: 35,600-35,800 GHz
  •   KaN10    On/Off* f: 35,800-36,000 GHz

Ka-POP   On/Off*
Uwaga: Jeżeli Ka Pop jest w pozycji ON MultaRadar CD zostaje wyłączony, jeżeli MultaRadar CD jest w pozycji ON Ka POP jest OFF.
SWS      On/Off*
  (system powiadomień drogowych - nie używany w Europie)
RDR       On/Off*
  (wyłączanie filtracji RD)
Laser    On*/Off
Wszystkie pistolety 5-40 KHz, Polyscan, Amata, LiSD, Tru-Speed, Tru-Cam


Funkcje programowalne

  • PILOT - HWY, H, H.>, V, SPD (sygnalizacja stanu gotowości, w tym pomiar napięcia instalacji samochodu i prędkość)
  • CRUISE ALERT - OFF, 20-100 (filtr prędkości dla alarmów dźwiękowych)
  • GPS - ON, OFF
  • AUTOLEARN  - ON, OFF (samodzielna nauka fałszywych alarmów)
  • SPEED ALERT - ON, OFF (tryb wyświetlania prędkości pojazdu podczas alarmu)
  • METER - Standard STD, Expert EXP, Spec SPC (graficzny wskaźnik siły sygnału z 3 trybami sygnalizacji alarmów, w tym sygnalizacja do 8 sygnałów radarowych jednocześnie)
  • AUTOMUTE - ON, OFF (automatyczne ściszanie alarmów)
  • VOICE - ON, OFF (komunikaty głosowe)
  • LANGUAGE - ENG, SPA (język - angielski, hiszpański)
  • UNITS - MET, ENG (jednostki - kilometry, mile)
  • BANDS - Deafault DFT, Modified MOD (modyfikacja ustawień pasm)
  • Tryby czułości City, Highway, Auto (automatyczny dobór czułości w oparciu o prędkość pojazdu), Auto NoX (tryb Auto z wyłączonym pasmem X)
  • TrueLock - oparty o GPS filtr redukcji fałszywych alarmów
  • Mark Location - oparty o GPS system przechowywania w pamięci wybranych lokacji
  • MARKERS - Mark DFT, Mark MOD (markery systemu przechowywania w pamięci wybranych lokacji):
    • rCam ON, OFF (Redlight Camera - kamera przejazdu na czerownym świetle)
    • sCam ON, OFF (Speed Camera - fotoradar)
    • aCam ON, OFF (Average Speed Camera - pomiar prędkosci średniej)
    • Trap ON, OFF (miejsce kontroli)
    • Othr ON, OFF (Other - inne)
  • ultra jasny, alfanumeryczny wyświetlacz z regulacją jasności
  • 5 stopni jasności wyświetlacza, w tym tryb automatyczny
  • ręczne i automatyczne wyciszanie alarmów
  • regulacja głośności
  • zapamiętywanie ustawień
  • możliwość aktualizacji oprogramowania przez USB

Moduł antenowy

    Odbiornik radarowy
  • TotalShield™ - opatentowana technologia 100% niewykrywalności dla wszystkich detektorów antyradarów
  • Odbiornik mikrofalowy D-LNA - podwójna antena, wzmacniacze niskoszumowe
  • Superheterodyna, Varactor-Tuned VCO
  • Obwód automatycznej kalibracji
  • Dyskryminator skanowanej częstotliwości
  • Cyfrowe przetwarzanie sygnału (DSP)
  • Automatyczna lub ręczna regulacja czułości

  • Detekcja lasera
  • Wielopunktowy odbiornik z filtrem kwantowym

Rodzaj wyświetlacza

  • 280 LED Graficzno-tekstowy
  • SpeedAlert™ - powiadomienie z wyświetleniem prędkości
  • Bar Graph - wyświetlacz słupkowy
  • ExpertMeter™ - wyświetlacz monitorujący do 8 sygnałów
  • SpecDisplay™ - wyświetlanie wykrytej częstotliwości
  • 5 poziomów jasności w tym tryb całkowitego zaciemnienia

Wymiary [mm]

  • Interfejs: 73 x 21 x 75
  • Antena radarowo-laserowa: 93 x 105 x 30
  • Antena GPS: 50 x 69 x 10
  • Wyświetlacz: 49 x 18 x 17
  • Kontroler : 49 x 12 x 17
  • Dwukolorowa dioda 4 x 12 x 4
  • Głośnik : 57 x 54 x 57

Zasilanie

  • 12V z biegunem ujemnym na masie.

 

OCHRONA PRZED RADARAMI******
OCHRONA PRZED LASERAMI**
ODPORNOŚĆ NA FAŁSZYWE ALARMY******
PRZYGOTOWANIE NA EU******
FUNKCJE******
ŚREDNIA OCENA5,2

Poszukujesz prezentu dla bliskich?

Nasze propozycje doskonałych prezentów oznaczyliśmy choinką :)